Wsparcie 24/7

Serwis dla klientów DEMIT i nie tylko

Każdy oferowany przez nas produkt objęty jest gwarancją producenta oraz gwarancją firmy DEMIT. Nasi specjaliści są do Państwa dyspozycji 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

Warunki gwarancji i wsparcia technicznego dostosowujemy do specyfiki zamówienia. Instalatorzy DEMIT posiadają licencję instalatorów takich firm jak NICE, WIŚNIOWSKI, BFT czy FAAC.

Potrzebujesz pomocy specjalistów? Zgłoś swój problem za pomocą poniższych formularzy. Możesz również anulować zgłoszenie serwisowe przechodząc tutaj.

Wybierz formularz

Zamów serwis przez internet

Zamów serwis gwarancyjny przez formularz gwarancyjny jeśli jesteś klientem DEMIT i posiadasz kartę gwarancji oraz dowód zakupu.

Zgłoszenie gwarancyjne

Zapoznaj się z cennikiem i zamów płatny serwis przez formularz serwisowy płatny, jeśli potrzebujesz pomocy serwisowej, ale nie posiadasz gwarancji.

Zgłoszenie serwisowe płatne + CENNIK

Zgłoś Awarię

Zgłoszenie serwisowe gwarancyjne / rękojmia

    Dane kontaktowe

    Miejsce serwisu

    Skopiuj pola z danych kontaktowych

    Informacja

    1. W przypadku nieuzasadnionego zgłoszenia serwisowego zgłaszający ponosi zryczałtowany koszt pracy serwisu oraz dojazdu zależny od ilości kilometrów.
    2. Brak załączonego dowodu zakupu i karty gwarancyjnej będzie skutkowało nie przyjęciem zgłoszenia serwisowego.
    3. W przypadku nieotrzymania e-maila zwrotnego prosimy o sprawdzenie folderu "spam".

    Zgłoś Awarię

    Zgłoszenie serwisowe płatne

    Przypominamy: wykonanie usługi ekspertyzy bez zlecenia naprawy jest płatne wg. cennika.

      Dane kontaktowe

      Dane do faktury

      Skopiuj pola z danych kontaktowych

      Miejsce serwisu

      Skopiuj pola z danych kontaktowych

      Informacja

      1. W przypadku nieotrzymania e-maila zwrotnego prosimy o sprawdzenie folderu "spam".

      Sprawdź przed wysłaniem

      Cennik serwisu

      Podane ceny są cenami orientacyjnymi.
      Szczegółowe koszty są podawane indywidualnie przy wycenach.

      Usługa kodowania pilotów:
      – koszt kodowania pilotów wraz z zakupem pilota/pilotów w DEMIT – 100 zł netto + koszt zakupionego pilota/pilotów(w przypadku okolic Trójmiasta).
      – koszt kodowania pilotów niezakupionych w DEMIT – 150 zł netto(w przypadku okolic Trójmiasta).

      Usługa serwisu:
      – dojazd na terenie Trójmiasta – 100 zł netto.
      – dojazd poza granice Trójmiasta – 2 zł/1km netto (odległość jest liczona do miejsca serwisu i z powrotem).
      – usługa serwisu – 120 zł netto za każdą rozpoczętą roboczogodzinę jednego serwisanta.
      – plus koszt zużytych materiałów pomocniczych.
      – plus koszt części zamiennych (zgodnie z cennikiem producenta).

      Usługa ekspertyzy:
      – koszt ekspertyzy bez naprawy (do 1 roboczogodziny w okolicach Trójmiasta) – 180 zł netto.

      Przeglądy serwisowe:
      – koszt 300 zł netto za 1 szt. urządzenia.